قوانین و مقررات سایت

خرید آثار از فروشگاه جاست موزیک

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری آثار از سایت جاست موزیک را دارند ، مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و یا خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت جاست موزیک و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

  1.  خرید کالا از فروشگاه اینترنتی جاست موزیک بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان و در داخل ایران عرضه شده است و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت بلامانع است.
  3. اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده به صورت خلاصه و كلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  4. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و ارسال به موقع سفارش خواهد شد.
  5. فروشگاه جاست موزیک هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانكی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
  6. ارتباط و اطلاع رسانی فروشگاه اینترنتی جاست موزیک با کاربران از طریق پست الکترونیکی xxfsent [a] gmail [dot] com و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (پست الکترونیکی/شماره همراه درج شده) برقرار می گردد.
  7. فروشگاه اینترنتی جاست موزیک به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فنآوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.