• 01. Sonata Pathetique - 2.nd Movement
  • 02. Symphony No.6 Pastoral - 1.st, 2.nd & 5.th Movement Excerpts
  • 03. Spring Sonata For Violin And Piano
  • 04. Symphony No.7 - 2.nd Movement
  • 05. Piano Concerto No.1 - Largo
  • 06. Symphony No.9 - 3.rd And 4.th Movement Excerpts
  • 07. Moonlight Sonata - 1.st Movement
42559 6 دیدگاه

ترکیب صدای طبیعت دریا با موسیقی کلاسیک بتهوون یا آلبوم موسیقی بی کلام برای همیشه با دریا – بتهوون (Forever by the Sea – Beethoven) یکی دیگر از شاهکار های دن گیبسون (Dan Gibson) میباشد که در این لحظه برای شما پس از انتشار آلبوم موسیقی فنگ شویی از دن گیبسون آماده کرده ایم.

این مجموعه از آهنگ های بی کلام آرام بخش از آثار موسیقی کلاسیک بتهوون و صدا های طبیعت و دریا تشکیل شده است که توسط صدابردار، عکاس و آهنگساز دن گیبسون Dan Gibson ساخته و نواخته شده است.

اگر به دنبال موسیقی هایی هستید که کمی از تنش و استرس شما کم کند و یا دوست دارید در حین کار با موزیک های بی کلام آرامبخش و زیبا لحظات بهتری برای خودتان خلق کنید این مجموعه می تواند نظرتان را جلب کند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

آلبوم برای همیشه با دریا – بتهوون از دن گیبسون

آلبوم برای همیشه با دریا بتهوون (صدای طبیعت دریا با موسیقی کلاسیک بتهوون) در سال 1997 میلادی تکمیل شد و در خود 48 قطعه دارد. این موزیک ها برای ریلکس کردن و تمدد اعصاب عالی هستند. تنها کافی است کمی به این آهنگ های بی کلام گوش فرا دهید تا آثار مثبت و اعجاب برانگیز آن را در وجودتان احساس کنید.

دن گیبسون Dan Gibson

دن گیبسون از عکاسان و صدابرداران اهل کانادا است که در اواخر سال 1940 کارش را به صورت حرفه ای در زمینه ی عکاسی و فیلم برداری طبیعت و حیات وحش آغاز کرد. آثار متعدد وی در خصوص حیات وحس هنوز از محبوبت خود در شبکه های نلویزیونی سراسر دنیا برخوردار است.

ویژگی به خصوصی که در کارهای موسیقی و آهنگسازی وی می توان دید توانایی و مهارت او در ضبط درست و صحیح صدای طبیعت است. این توانایی دلیل اصلی شهرت وی و همچنین دلیل اصلی تمایز او با دیگر آهنگسازان هم دوره ی او بود.

افتخارات دن گیبسون

در سال 1994 وی از طرف سازمان محیط زیست کانادا به همکاری فراخوانده شد و در سال 1997 جایزه ی دستاورد ویژه Grealis به خاطر توانایی و خلاقیتش در ثبت تصاویر حیات وحش به او اهدا شد.

سازهای مورد علاقه دن گیبسون

وی در کارهایش از سازهایی مثل پیانو و گیتار بهره می برد و حتی سعی می کرد نوای این موسیقی را با صداهای زیبای طبیعت هماهنگ کرده و با هم ادغام کند. او از صدای پرندگان، صدای آب، صدای سقوط آب در دهانه ی آبشار و همچنین صدای جنگل استفاده می کرد.

دیدگاه کاربران ( 6 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟