• And Then There Were None Game Song
  • And Then There Were None soundtrack walking around 1
  • And Then There Were None soundtrack walking around 1_2
  • And Then There Were None soundtrack walking around 2
  • And then there were none Piano medley
  • And then there were none main theme
5815 10 دیدگاه

در این ساعت قصد دارم موسیقی متن بازی فوق العاده زیبا و فکری و سرانجام هیچکس باقی نماند (And Then There Were None) که بر گرفته از یکی از رمان های آگاتا کریستی (Dame Agatha Christie) هستش رو براتون بزارم.

موسیقی هایی که در این بازی بکار گرفته شده اند فوق العاده زیبا هستند امیدوارم از این آهنگ ها لذت ببرید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

و سرانجام هیچکس باقی نماند And Then There Were None

رمان معروف آگاتا کریستی به نام And Then There Were None با رعایت تمام جزئیات موجود در آن به بازی کامپیوتری تبدیل شده است.

او یکی از مشهورترین زنانی است که اقدام به نوشتن رمانهای اسرار آمیز نموده است، رمانهای او با تیراژهای بالا به زبان انگلیسی و 45 زبان دیگر دنیا تهیه و تکثیر شده اند.

داستان بازی به زمان بعد از جنگ جهانی دوم باز می گردد و وقایع آن در جزیره ای کوچک در انگلستان اتفاق می افتد، ده شخصیت مختلف که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند توسط میزبانی ناشناس به جزیره “شیپ رک” دعوت می شوند، عمارتی با شکوه در جزیره برای میهمانان تدارک دیده شده و میزبان تنها از طریق صفحات گرامافون با آنان در ارتباط است.

میزبان در اولین ارتباط خود با میهمانانش، پس از محکوم کردن هر کدام به انجام جنایتی در گذشته محیطی رعب آور را برای آنها بوجود می آورد و پس از آن شاهد وقوع قتل هایی در این جزیره دور افتاده هستیم.

همچون سایر آثار این نویسنده برجسته رمان های جنایی در این داستان نیز مخاطب از آغاز با گزینه های مختلفی روبرو بوده که هر کدام ممکن است قاتل واقعی باشند.

“لی شیدون” که این داستان را برای اجرا در یک بازی کامپیوتری تنظیم کرده است با اندکی دخل و تصرف در داستان واقعی، سه پایان متفاوت برای این ماجرا در نظر گرفته است که با توجه به هوش بازیکن، داستان به یکی از آنها ختم می شود.

در مجموع بازی از ده فصل مجزا تشکیل شده است که هر فصل مدت زمانی از چند ساعت تا چند شبانه روز را شامل می شود.

روش کلی پیشبرد بازی مانند بسیاری از نمونه های مشابه براساس دو اصل “سوال و جواب” و “حل معماها” با کمک وسایل مختلف است.

بازی از گرافیک معقولی در حد بازیهای سبک ماجرایی برخوردار بوده و صحنه ها و محیط های متفاوتی از یک جزیره کوچک و دور افتاده را به تصویر کشیده است.

موسیقی متن بازی با توجه به محیط و داستان بازی جذابیت بازی را دوچندان کرده، آهنگ های بی کلام پیانو بسیار زیبا و دلنشین در کنار داستان قوی بازی.

دیدگاه کاربران ( 10 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟