• 01. Listen to the Beethoven
  • 02. Paddy & Tommy
  • 03. Sparta - Night One
  • 04. I Can't Watch You Fight
  • 05. Koba
  • 06. Hero
  • 07. Brendan & Tess
  • 08. The Devil You Know
  • 09. Stop the Ship (Relapse)
  • 10. Warrior
  • 11. Brendan & Tommy
  • 12. About Today
6318 2 دیدگاه

موسیقی متن فیلم مبارز (Warrior) یا جنگجو جزو آثار برجسته ی مارک ایشام (Mark Isham)‌ است. شاید هر کسی به غیر از مارک ایشام ، نمی توانست تا این حد موسیقی ای مرتبط با حال و هوای فیلم بسازد. فیلم مبارز در ژانر ورزشی و درام خانوادگی است.

فرود و صعودهای پسری که تازه از نیروی دریایی آمریکا بیرون آمده و تصمیم به شروع دوباره دارد. این فیلم به کارگردانی گوین اکونر (Gavin O’Connor) تولید شده و سال انتشار آن 2011 می باشد. در ادامه می توانید بیشتر در مورد موزیک متن فیلم مبارز بخوانید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

فیلم مبارز Warrior

داستان و فیلمنامه ی مبارز توسط کلیف دورفمن (Cliff Dorfman) و گوین اکونر نوشته شد. گویا این فیلم برای زنده نگاه داشتن خاطره ی چارلی لوییز قهرمان مبارزات آزاد، ساخته شده است.

یکی از نقاط قوت این فیلم،‌ ایفای نقش بینظیر بازیگرانی چون تام هاردی (Edward Thomas “Tom” Hardy)، جوئل ادگورتون (Joel Edgerton)، جنیفر موریسون (Jennifer Marie Morrison) و فرانک گریلو (Frank Anthony Grillo) بود. فیلم مبارز درمورد کسی است که قصد دارد وارد ورزش MMA شود. این فیلم به خوبی هیجانات و دلهره های او را به تصویر می کشد.

مبارز فقط یک فیلم اکشن نیست و واقعا از بعد درام، حرف هایی برای گفتن دارد. اگر بخواهم واضح تر بگویم فیلم جنگجو در حال به تصویر کشیدن زندگی دو برادر و پدری است که تقدیر آنها به طرز جالبی به هم گره خورده و نهایتا این دو برادر داخل رینگ روبروی هم قرار می گیرند. تا اینجا می دانید که فیلم بیننده را بر سر دوراهی قرار می دهد و اینجاست که موسیقی متن فوق العاده ی این فیلم خود را نمایان می کند.

فیلم مبارز نامزد دریافت جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نیک نولتی (Nick Nolte) شد.

این فیلم در حال حاضر در فهرست 250 فیلم برتر وبسایت IMDb نیز قرار دارد.

موسیقی متن فیلم مبارز اثر مارک ایشام

موسیقی متن فیلم مبارز Warrior

مارک ایشام به خوبی توانسته ارتباط بیننده با لحظه به لحظه ی فیلم را بیشتر کند. اوج هنر مارک زمانی برای همه روشن می شود که در اوج هیجان مبارزات موزیک زمینه به خوبی انتقال دهنده ی احساسات و مبارز است. در میان تمام خشونت فیلم به زیبایی احساسات لطیف جاری در سکانس های فیلم با موسیقی مارک ایشام در آمیخته شده است.

مارک ایشام Mark Isham

مارک ایشام هنرمند مشهور اهل ایالات متحده ی آمریکا است که علاوه بر آهنگسازی، نوازنده ی بسیار ماهر دو ساز ترومپت و سینث‌ سایزر است. او در سال 1951 متولد شد و آغاز کار حرفه ای او از سال 1976 بود. او برای فیلم های متعددی آهنگسازی کرده است که در میان کارنامه ی او می توان به مردان افتخار (Men of Honor)، تصادف (Crash) و فیلم مکانیک (The Mechanic) اشاره کرد.

Track List:
01. Listen To The Beethoven (05:28)
02. Paddy and Tommy (03:48)
03. Sparta – Night One (09:02)
04. I Can’t Watch You Fight (02:30)
05. Koba (06:10)
06. Hero (02:00)
07. Brendan and Tess (01:52)
08. The Devil You Know (01:33)
09. Stop The Ship (Relapse) (05:58)
10. Warrior (03:54)
11. Brendan and Tommy (04:41)
12. About Today (07:15)
Performed by The National

دیدگاه کاربران ( 2 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟