• 01. Sudwind
  • 02. Dreams 'n' Drums
  • 03. Fly Around The World
  • 04. Lighthearted Futur
  • 05. Dreams Of Jamaica
  • 06. Nada Brahma
  • 07. Enchanted Village
  • 08. Rhythm Of Djembre
15532 3 دیدگاه

آهنگ های مخصوص ورزش پیلاتس اثر دکتر آرند اشتاین (Dr. Arnd Stein) را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم. این موسیقی ها در هنگام تمرینات پیلاتس می تواند تمرکز بسیار بالایی به ورزشکار دهد و بازده تمرینات او را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

ورزش پیلاتس ورزشی نو بنیان است که امروزه میلیون ها نفر در سراسر دنیا آن را انجام می دهند و این ورزش در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. گوش دادن به این موسیقی ها در طول ورزش آرامش خاصی به ورزشکار می دهد و سبب می شود تا در حین تمرین فشار روی قلب کمتر شود و همچنین کسی که مشغول پیلاتس است از تمام مشغله های فکری رهایی پیدا کند و این ورزش را به نوعی تبدیل به مدیتیشن می کند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

موسیقی درمانی Music therapy

موسیقی درمانی روشی از درمان است که شاید قدمت آن به چند صد سال قبل باز میگردد. این روش را بیشتر برای درمان کسانی که از لحاظ روحی آسیب دیده اند استفاده می کنند. اگر بخواهیم آغاز رسمی موسیقی درمانی را در طول تاریخ مشخص کنیم، باید به جنگ جهانی دوم بازگردیم. زمانی که مجروحان و سربازانی که از جنگ بازمیگشتند و آسیب فراوانی از لحاظ روحی دیده بودند را به این طریق درمان می کردند.

موسیقی درمانی ای که از ابتدای قرن بیستم به طور جدی مورد استفاده قرار گرفت، امروزه کاربرد فرآوانی دارد و برای درمان بیماری های روحی و حتی شکوفا سازی استعداد کودکان نیز دارد.

دکتر آرند اشتاین یکی از پیشکسوت های این علم است و همانطور که گفتیم آثار بسیار تاثیر گذار و خاصی را در این زمینه ساخته است.

با دکتر آرند اشتاین بیشتر آشنا شوید

دکتر آرند اشتاین (Dr. Arnd Stein) در دانشگاه بوخوم دکترای روانشناسی در زمینه ی روانشناسی رسانه ها را در سال 1975 گرفت. او در ابتدا مطالعات خود را روی کودکان انجام داد و در نهایت نیز تحقیقات خود را روی هیپنوتیزم و آرامش متمرکز کرد.

او پس از یک دوره ی آموزشی طولانی پیانو تصمیم گرفت که موسیقی کاربردی را ابدا کند. موسیقی های آرند اشتاین به حدی آرامش بخش است که ضربان قلب افراد را تا 60 ضربه در دقیقه کاهش می دهد و برای آرامش و تسکین اعصاب بسیار مناسب است.

دانلود مجموعه آهنگ های مخصوص پیلاتس اثر آرند اشتاین

دانلود مجموعه آهنگ های مخصوص پیلاتس اثر آرند اشتاین

او همچنین در سال 1987 یک مرکز درمانی برپایه ی صدا را طراحی نمود. دکتر اشتاین یکی از شناخته ترین پزشکان مشاوره و روانشناس است که برنامه ی تلویزیونی زیادی نیز داشته است.
آرند اشتاین کتاب های بسیار پرطرفداری درمورد خود درمانی به کمک بیان کلمات، ترس کودکان و پرخاشگری کودکان دارد.

Tracklist:

01. Sudwind (6:30)
02. Dreams ‘n’ Drums (4:51)
03. Fly Around The World (6:06)
04. Lighthearted Futur (6:53)
05. Dreams Of Jamaica (6:27)
06. Nada Brahma (4:50)
07. Enchanted Village (6:55)
08. Rhythm Of Djembre (6:15)

دیدگاه کاربران ( 3 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟