موسیقی متن فیلم داستان عشق Love Story

موسیقی متن فیلم داستان عشق Love Story
  • 01 Theme From Love Story
  • 02 Snow Frolic
  • 03 Sonata In F Major_Mozart_Allegro
  • 04 I Love You Phil
  • 05 The Christmas Trees
  • 06 Search For Jenny
  • 07 Bozo Barrett
  • 08 Skating In Central Park
  • 09 The Long Walk Home
  • 10 Concerto No. 3 In D Major
  • 11 Theme From Love Story_final
25817 2 دیدگاه

فرانسیس له (Francis Lai) با ساخت موسیقی متن فیلم داستان عشق (Love Story) بار دیگر اثری بی نظیر در کارنامه ی هنری خود به ثبت رساند. اگر بخواهیم از داستان کلی فیلم داستان عشق را بگوییم فیلم در مورد عشق پرشور دو جوان به هم است. جنیفر و الیور شخصیت های اصلی فیلم هستند و  فیلم داستان عشق همونطور که از اسم فیلم میشه حدس زد محتوای عاشقانه و درام داره.

این فیلم به کارگردانی آرتور هیلر (Arthur Hiller) ساخته شد و اثر ماندگار و بسیار زیبایی در تاریخ سینما تولید کرد، آرتور 50 سال در صنعت فیلم و سینما فعالیت داشته و 33 فیلم بلند ساخته،

موسیقی متن خاطره انگیز این فیلم که بارها به گوش شنیده ایم اثر فرانسیس له (Francis Lai) هست. موزیک متن این فیلم ارتباط بسیار خوبی در قسمت های مختلف فیلم با مخاطب برقرار میکنه و این ملودی چندین بار به طور کامل در فیلم پخش میشه. شما در ادامه می تونید آهنگ متن فیلم داستان عشق رو از جاست موزیک دانلود کنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

موسیقی متن فیلم داستان عشق Love Story

داستان عشق Love Story

فیلم داستان عشق برگفته از رمان اریک سگال (Erich Segal) نویسنده ی آمریکایی و مشهور است.

داستان عشق روایت احساسی از شروع رابطه بین و جنیفر و الیور است و تمام فراز و نشیب های جالب رابطه ی آنها رو به تصویر کشیده می شود که فرانسیس لای با ساخت موزیک فوق العاده، باعث شده تا تاثیرگذاری این فیلم روی مخاطب دوچندان بشه به حدی که بعضی از قسمت ها با اینکه برخی نت ها حالت ناهنجاری به خود میگیرند اما مخاطب بیشتر و بیشتر جذب فیلم می شه.

می تونیم بگیم موسیقی متن فیلم داستان عشق، درآمیختگی بسیار زیبایی رو با بسیاری از سکانس های فیلم داره. جدا از  تمام نکات مثبت و بازی بسیار زیبای رایان اونیل (Ryan O’Neal)، از نظر من پایان تلخ این فیلم شاید یکی از دلایل ماندگار شدن داستان زیبای Love Story باشه. بد نیست بدونید که رمان و فیلم داستان عشق در ایران هم سروصدای زیادی کرد و طرفدارهای بسیاری داشت.

جوایز فیلم

فیلمنامه ی داستان عشق از آثار موفق اریک سگال (Erich Wolf Segal) هست که جایزه ی بهترین فیلمنامه رو در سال 1971 در جشنواره گلدن گلاب دریافت کرد.

موسیقی متن فیلم داستان عشق در سال 1971 برنده ی جایزه اسکار بهترین موسیقی متن فیلم شد.

جایزه ی بهترین تصویر متحرک دارم، بهترین بازیگر زن درام، بهترین کارگردان، بهترین امتیاز پژوهشی و بهترین فیلمنامه را در جشنواره گلدن گلوب سال 1971 دریافت کردند.

همونطور که گفتیم در جشنواره ی دیوید دی دوناتلو هم جایزه دریافت کرد.

موسیقی متن فیلم داستان عشق Love Story

دیدگاه کاربران ( 2 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟