• 01 - Humoresque
  • 02 - Meditation
  • 03 - None Bur The Lonely Heart
  • 04 - Serenade
  • 05 - Zigeunerweisen-1
  • 06 - Zigeunerweisen-2
  • 07 - Zigeunerweisen-3
  • 08 - Salut D'amor
  • 09 - Vocalise
  • 10 - Mendelssohn Violin Concerto 1
  • 11 - Mendelssohn Violin Concerto 2
  • 12 - Mendelssohn Violin Concerto 3
13754 19 دیدگاه

آلبوم عاشقانه های کلاسیک (Classic Romance) از دیوید گرت (David Garrett) آلبومی است با 12 آهنگ که شامل بازنوازی قطعات رمانتیک کلاسیک مشهور افرادی همچون چایکوفسکی و شوبرت میباشد که ویولنیست دیوید گرت طبق معمول این سبک آهنگ ها را به عالی ترین شکل ممکن نواخته است.

این آلبوم در اواخر سال 2009 منتشر شده که البته باید گفت که دیوید گرت در این سال دو آلبوم منتشر کرده است و آلبوم دیگری که در اوایل سال 2009 منتشر شد به اسم خود دیوید گرت می باشد. علاقه مندان به سبک و موسیقی کلاسیک و ویولن این آلبوم را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، دانلود و پخش آنلاین در ادامه همراه رسانه موسیقی بی کلام جاست موزیک باشید.

عاشقانه های کلاسیک Classic Romance

همانطور که از اسم آلبوم Classic Romance پیداست این آلبوم از آهنگ های معروف که در سبک عاشقانه شهرت جهانی دارند تشکیل شده است که توسط دیوید گرت David Garrett باز نوازی شده است.

بیشتر آهنگ ها در آلبوم کلاسیک های عاشقانه متشکل از آهنگسازان آلمانی بوده که از مندلسون (Mendelssohn) سه آهنگ در سبک ویولن کنسرتو و از دیگر آهنگساز آلمانی یعنی زیگونروایزن (Zigeunerweisen) سه آهنگ در این آلبوم وجود دارد که دو آهنگ از سه آهنگ زیگونروایزن در این آلبوم به صورت اینسترومنتال تنظیم شده است.

البته آهنگ هایی از آهنگسازان دیگری چون ژول ماسنه (Jules Massenet) فرانسوی و چایکوفسکی (Tchaikovsky) روسی در این آلبوم وجود دارد ولی سهم هر کدام تنها یک آهنگ است.

کمپانی ای که تهیه کنندگی این آلبوم را بر عهده داشت شرکت DAEG entertainment است.

David Garrett

عاشقانه های کلاسیک شاهکاری از دیوید گرت David Garrett

دیوید گرت David Garrett

دیوید گرت یک نوازنده، تهیه کننده و تنظیم کننده 35 ساله آلمانی آمریکایی است. دیوید در 4 سپتامبر 1980 در شهر مرزی آخن به دنیا آمد.

او در حال و هوای هنری بزرگ شده است چراکه مادر او یک بالرین و پدرش نیز یک نوازنده و فروشنده ساز ویولن می باشد. ذوق هنری دیوید در چهار سالگی شکوفا شد و این ذوق سرشار و استعداد والای دیوید گرت به شهرت جهانی و جوایز فراوان در ادوار مختلف زندگی وی منجر شد.

دیوید اولین جایزه هنری خود را برای شرکت در یک مسابقه آلمانی بدست آورد که در آن دیوید به مدت هفت روز اجرای زنده ی روی صحنه داشت. او اولین آلبوم استدیویی خود را در سال 1995 ضبط میکند و در سال 2015 نیز آلبومی نسبتا موفق منتشر کرده است.

سبک او موسیقی کلاسیک و موسیقی متقاطع است. دیوید بنگارتز نام اصلی دیوید گرت است ولی او لقب گرت را به این دلیل انتخاب کرده که توانایی وی در ساز ویولن زیر سایه نام پدرش نرود.

در کل هدف گرت این است که با استفاده از چهره ی زیبا اندامی ورزیده و حتی بازو هایی تتو کرده نوجوانان و جوان های امروزی را به موسیقی کلاسیک علاقه مند کند. این ایده حتی تا حدودی عملی شده و موفق بوده است چراکه تا به حال گروه های راک مانند متالیکا و حتی در زمینه پاپ مثل مایکل جکسون دیوید را دعوت به همکاری کرده اند و همکاری آنان با گرت اثبات خوبی برای موفق بودن این ایده است.

البته برای موفق بودن یک سبک جدید و جلو بردن آن حتما نیاز به سواد عالی در موسیقی است که دیوید گرت در این زمینه هم توانایی های خود را ثابت کند. او تا سن دوازده سالگی در “کنسرواتوآر لودویک” آموزش دیده است.

در همان سال ها با “آیدا هندل” لهستانی تبار که در آن زمان یک اسطوره به شمار میرفت آشنا شده و برای دیدن او به نقاط مختلفی در اروپا مثل لندن و پاریس و … سفر میکند. وجود آیدا هندل به عنوان یک اسطوره در زندگی گرت تاثیر به سزایی داشته است. او بعد “کنسرواتوآر لودویک” تحصیلات موسیقی را در “رویال کالج لندن” ادامه داده و سپس به ایالت متحده آمریکا سفر میکند.

سفر به آمریکا و تحصیل او در دانشگاه “ژولیارد” نقاط برجسته ای از لحاظ سواد موسیقایی در زندگی گرت به جای گذاشته است چون گرت درخشش بسیاری در دانشگاه داشته به طوری که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در همان دانشگاه به درجه استادی رسیده و جزء معدود دانشجویانی بوده که پس از پایان تحصیل توانسته در کنار بزرگانی چون “آیزاک پرلمان” تدریس کند.

به راستی که وجود چنین هنرمند و ایده پردازی در عصر ما باعث افتخار است.

دیدگاه کاربران ( 19 دیدگاه )

دیدگاه شما پیرامون این مطلب ؟